Potrošeni Proizvodi | Januar (Empties)


Ćao, Spell fam! Odlučila sam da pišem svakog meseca potrošene proizvode jer kao što možda znate želim da smanjim svoje zalihe proizvoda. Pisanje ovog tipa posta me veoma motiviše na trošenje kako bih imala što više proizvoda za post, pa eto me. Nisam pre pisala ovo pa se nadam da će vam se dopasti, a ovog meseca sam potrošila pet proizvoda što je po meni odličan start.


Micelarna voda je jedan od čestih proizvoda koje potrošim, a ovog puta je u pitanju garnier roza micelarna voda. Ona mi se nalazila na rođendanskoj listi želja i bila sam jako srećna kad sam je kupila. Super skida šminku, ali ne planiram ponovo da je kupim jer su me oči pekle od nje. Pored toga nisam primetila taj glow koji obećava. Njihova obična micelarna je mnogo bolja.


Baby Lips Maybelline u nijansi Peach Kiss. Ovaj balzam mi je godinama bio favorit i ne bih znala reći koje pakovanje mi je ovo po redu. I ljudi, konačno mi je dosadio, haha. Fenomenalan balzam sa lepim mirisom i sjajnom nude nijansom. Da li još uvek ima da se kupi, to ne znam, ovaj moj je kupljen davno i konačno je potrošen.


Jedna od mojih omiljenih kupki je takođe morala da se nađe u ovom postu, a to je balea od puter mleka i limuna. Ako tek počinjete sa isprobavanjem balea kupki ova mora biti prva na vašoj listi. Ima predivan osvežavajuć miris, a to je ono što je meni najbitnije kod kupki. Mali slatki raj za male pare. Pisala sam detaljnije o balea kupkama i svoje utiske, to možete pogledati ovde.


Trošenje ovog avon balzama sa jogurtom i medom mi se mnogo odužilo, čini mi se dve godine, možda i više. Pakovanje je veliko, ima 400ml i sigurno je da više neću kupovati ovako velika pakovanja. Osim toga, sve je top. Miris koji očarava i traje, koji nosi u raj, tekstura lagana i lepa koja kožu čini nežnom i mirišljavom. Ovo je proizvod koji se pamti, taj miris koji vraća uspomene.


Poslednji potrošeni proizvod u ovom postu je debitanski parfem od Zorane (recenzija ovde) koji je mene naprosto očarao i za kratko vreme postao favorit. Divan miris vanile koji vas prati svuda i čini sve da izgleda slatko i lepo. Trajao me je dugo i rekla bih da mi je žao što sam ga potrošila, ali ne mogu jer sam već kupila drugu bočicu. To je moj miris, a little sweet vanilla spell. 


Baš me mnogo uveseljava što sam započela ovaj serijal i jedva čekam da vidim šta ću i koliko proizvoda da potrošim u februaru. Nadam se da će biti barem dva, lol. Sheet maske ne računam jer na instagramu svake nedelje pišem po recenziju jedne, ako vas interesuje, to možete pratiti tamo. Čujemo se u februaru sa novim potrošenim proizvodima. 

Šta ste vi potrošili u januaru i koliko proizvoda?
_______

5 comments:

  1. Super recenzija, odlična za one koji nešto planiraju da kupe a nisu sigurni da li će im odgovarati. xoxo
    Home Chic Club

    ReplyDelete
  2. I like Garnier cleansers, they work so well.
    I invite you to visit my last post. Have a good day!

    ReplyDelete
  3. Zanimljiv post. Sve sam, sem parfema isprobala.. Doduše drugih mirisa... :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2022/02/pricam-vam-o-prijemu-u-porodilistu.html

    ReplyDelete
  4. Ova Balea kupka mi je zapela za oko ;)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫