Potrošeni Proizvodi | Februar (Empties)


Ćao, Spell fam! Februar se završio, a to znači novi post o potrošenim proizvodima. Mislila sam da neće biti dovoljno potrošenih proizvoda za ovaj mesec, ali izjednačila sam sa januarom. Ja sam jako zadovoljna i ako ovako bude do kraja godine, biće mi mnogo drago jer to znači smanjenje zaliha, ali i kupovina i isprobavanje novih proizvoda. 


Ovo je jedan od mojih favorita! Velnea sprej za lakše raščešljavanje kose je proizvod koji koristim već godinama i koji kupujem iznova. Ima lagan, svež miris koji je divan i formulu koja češljanje kose čini tako laganim. Odličan proizvod za male pare. Prskam na kosu, nekad na četku i u nekoliko pokreta se očešljam. Imajte na umu da moja kosa nije mnogo gusta, pa ne garantujem da je odličan za sve tipove kose. Ako hoćete da ga kupite onda tražite bočicu sa sirenom, to je njegovo novo pakovanje! 


Prva avon care krema za ruke od 30 ml koja je potrošena. Kažem to jer imam još dve koje sam uzela u setu. Uglavnom, ova je sa glicerinom i prvu sam je potrošila jer mi se najmanje dopala. Bila je dobra, miris okej, negovala je ruke super, ali miris ništa specijalno. Ovu i druge dve možete kupiti u avon katalogu, dostupne su cele godine samo u drugačijem pakovanju. 


Krema za lice koju sam koristila pre šminke, kao prajmer. Koristila sam je i uveče nekad, kao poslednji korak u negi lica, međutim, više mi je odgovarala kao prajmer. Bila je odlična za to. Dobro hidrira, brzo se upija i miriše na sveže. Uglavnom, mnogo mi je drago što konačno trošim avon proizvode kojih sam nakupovala baš dosta, imate video o tome ovde.


Kad sam već kod avona onda hajde da pišem i o poslednjem potrošenom proizvodu ovog meseca. U pitanju je sweet vanilla sugar kupka sa prelepim, prelepim mirisom vanile. Znate da je obožavam! Kupka mi se mnogo dopala i definitivno bih je kupila ponovo. Meni je bitno da kupke lepo mirišu, ostalo me i ne zanima baš. Ali naravno, samo da ne izazivaju iritacije i crvenilo.


Kada su se Zoella proizvodi pojavili kod nas svi su ih toliko nahvalili da sam morala da kupim. Dugo su stajali netaknuti dok nisam odlučila da je red da ih potrošim dok su još u roku. I prvi proizvod je tu. U pitanju je kupka soak opera koja ima cvetni miris. Meni ništa specijalno, iskreno, a očekivala sam mnogo. Ne bih ponovo kupila, mada i ne znam da li su njeni proizvodi još uvek dostupni. U svakom slučaju, bočicu ću da čuvam baš iz tog razloga.

Šta ste vi potrošili ovog meseca?
_______

1 comment:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫