Cameleon | Red Cardigan OUTFIT

Ćao, Spell fam! Da li i vi kada kupite novi komad odeće želite samo njega da nosite? Meni je tako sa ovim crvenim kardiganom, i verovali ili ne, nosim ga svakog jutra preko pidžame dok se ne upali vatra. Jednostavno ne mogu da odolim. Možda ulogu tome pridodaje i to što je u M veličini pa je tako komforan jer mi je pomalo oversize. Uglavnom, ovo je prva kombinacija kako sam ga ukombinovala.. sa sivom rolkom i crnim džinsom. Tu su i moje već dobro poznate crne čizmice i tote torba sa jaguarima koja je digla pražinu kada se pojavila. Nju obožavam, ali o tome neki drugi put. Kako vam se dopada ootd?

Znate da radim svakog meseca 30 dana izazov? Pa za mart sam izabrala da slikam outfite. Da, da, svaki dan. Razmišljala sam i da li da ih delim ovde na blogu jer da li ću imati o čemu da pišem? Pa saznaćemo već... kombinacije pratite na @jasminadimitri.

Rollneck: Sinsay | Cardigan: H&M | Belt: Sinsay | Jeans: Sinsay | Bag: H&M | Boots: H&M

Kako vam se dopada kombinacija?

_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

2 comments:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫