Magic Forest | Balea


Ćao, Spell fam! Balea je izbacila novu liniju proizvoda pod nazivom Magic Forest i u ovom postu ću vam pisati o njoj. Ima 12 proizvoda (ne znam da li su svi dostupni kod nas), ja sam uzela četiri jer sam toliko pronašla. U pitanju su šampom, kupka, maska za lice i krema za ruke. U nastavku vam pišem svoje utiske o ovim bajkovitim proizvodima.

Let the fairytale 🧚🏻‍♀️ scent whisk you away to the magic forest 🪄, where the little squirell 🐿

 dances with the butterflies 🦋 and lanterns make the branches glitter. ✨

Krema za ruke

"Pruža rukama hidratantnu negu i čini ih svilenkasto nežnim", to kaže Balea za nju. Meni se mnogo dopala ova krema i da nije limitirano izdanje kupovala bih je stalno iznova. Prelepo miriše, prosto očarava svojim mirisom. Kao i cela kolekcija, inače. Namenjena je za suve ruke, ali meni bez obzira na to brzo upija i ne ostaje na rukama. Posle nje ruke budu nežne. Divna jedna krema, zaista. Ocenila bih je sa deset i definitivno ću morati kupiti još jednu.

Kupka za telo

Obožavam da isprobavam balea kupke pa naravno da sam morala kupiti i ovu. Ima bajkovit, sladak miris koji obožavam. U sekundi vam postane omiljen, lol. Jedna od najboljih balea kupki koju morate probati. Mislim da mi je čak bolja i od mog favorita sa puter mlekom i limunom. To vam sve govori o njoj. Jedina mala mana jeste da malo beži iz ruku, ali svakako imate preporuku. 

Šampon za kosu

"Sa bajkovitim mirisom. Bez silikona. Negujuća formula čini površinu kose glatkom i pruža optimalni sjaj - sve do vrhova. Zahvaljujući blagoj formuli s obnavljajućim kompleksima vitamina B3 i provitamina B5 vaša kosa postaje izuzetno mekana i glatka." Slažem se da kosa postaje mekana i da daje mali sjaj. Osim toga, prelepo miriše i da joj volumen. Kosa se ne masti tri dana, što je meni fenomenalno. Oduševljena sam i sigurno ću kupiti još dva da imam u zalihama.

Sheet maska za lice

Ostala je još maska... "Sa ekstraktom maline i borovnice pruža koži vlažnost i daje svež i sjajan ten. Fine linije i bore se istovremeno smanjuju." To je ta dobitna kombinacija mirisa. Da, ova maska je parfemska pa ako vam to smeta nikako je ne uzimajte. Mene je to zapravo oduševilo, a miris se oseća i kasnije posle skidanja maske. Nažalost, nisam primetila da radi nešto posebno osim što da sjaj koži. Takođe, spada sa lica u donjem delu što nije toliko strašno, ali mislim da je bolje kupiti drugu masku koja daje bolje rezultate.


Tri od četiri proizvoda su me oduševila. Miris tu igra veliku ulogu, on je blag, sladak, kao bajka. Mnogo mi se dopada, toliko da mislim da treba parfem da naprave. Pakovanja su preslatka i neodoljiva. Balea najbolje zna da ih napravi, ubedljivo. Ako naiđem na još neke proizvode iz ove kolekcije definitivno kupujem. Možda balzam za usne, to bih baš volela da probam.

Da li ste vi isprobali neke Magic Forest proizvode? Kako su vam se dopali? Da li planirate da probate?
_______

2 comments:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫