Wet n Wild Photo Focus Puder | Recenzija

Ćao, Spell fam! Ovo je moj prvi potrošen proizvod u martu, međutim, nećemo pričati o toj temi već ću vam pisati svoje utiske o njemu. Kako vreme ide nekako zaboravim kako su mi puderi radili na licu i koji mi je bio fenomenalan, zato sam se odlučila na recenziju Wet n Wild Photo Focus pudera u nijansi nude ivory, ali i svakog sledećeg koji kupim i koristim. 

Wet n Wild Photo Focus puder je testiran pod sedam različitih vrsta svetlosti i ni u jednom slučaju nije dao flashback na fotografijama. To govori da je odličan za fotošutinge. Obećava virtuelno savršenu kožu, nadogradivo prekrivanje i mat finiš.

Ambalaža

Puder se nalazi u staklenoj bočici od 30ml i moram priznati da više volim kada su tako upakovani. Lepše izgledaju, a i vidite koliko je ostalo u odnosu na druge koje moramo da merimo po težini u ruci i da gledamo kroz svetlo ne bi li videli situaciju, to trenutno stanje. Umesto pumpice ovaj puder ima špatulu. To je bilo veliko iznenađenje, a znatiželja je bila jaka pa sam jedva ćekala da isprobam s obzirom da sam se prvi put susrela sa time. Pa, kako je bilo? Bilo je okej. Možete da dozirate koliko želite tj. koliko vam špatula dozvoljava maksimalno, a minimalno koliko vi hoćete. Bilo je okej, ali nisam toliko oduševljena. Takođe sam čula da nije baš higijenski i da se bakterije brže skupljaju. Mislim da je pumpica ipak bolja.

Tekstura i miris

Tekstura je retka, ali nije mnogo tečna što znači da neće skliznuti sa špatule. Odlično se nanosi i blenda, moja koža ga lepo prihvata (moram da napomenem da imam normalnu). Izgleda prirodno i osvežavajuće, daje porcelanski izgled kada se malo nadogradi i stvarno fenomenalno izgleda na fotkama. Koristim četkicu, međutim, sa bjuti blenderom bi sigurno još bolje "legao". Mat je, pokrivna moć mu je srednja, lagan je kao pero (kao da nemate ništa na licu) i zato je fantastičan za svaki dan. Što se tiče mirisa, u početku mi je bio malo čudan i to mu je jedna mana, ali kasnije je ili ispario ili sam se ja navikla. Ne izaziva iritacije.

Postojanost

Mogu reći da dosta dugo traje na licu, izdržljiv je; meni je trajao do 6h (skinula sam ga, možda bi i duže) i izgledao kao na početku kada sam ga nanela. Ne oksidira, ne uvlači se u pore, odličan je što se toga tiče. Međutim, prenosi se, recimo kada pričam preko telefona posle na njemu imam puder, ili kada nosim naočare skine se tamo gde su došle u dodir sa kožom, isto i za masku.

Utisak

Dopada mi se. Radi fenomenalno i baš sve ono što su naveli. Da, ima mana, ali bolji je od mnogih drugih pudera koje sam koristila (naravno da posebno mislim na one sa promašenom nijansom, kako te zaboraviti). Odličan je za svaki dan, za neke obaveze koje imate jer je lagan i trajan. Jedan veliki minus je što špatula ne može da dohvati puder koji je na dnu bočice, a i ona mi nije prirasla srcu, i dalje više volim pumpicu. Za sve sa normalnom ka masnijoj koži mislim da će ovaj puder biti odličan. Moja konačna ocena, uzimajući sve u obzir, je 7 od 10 iliti 4 od 5 zvezdica. I da, kupila bih ga ponovo.


INFO
Proizvođač: Wet n Wild
Cena: oko 800 dinara 
Količina: 30ml

OCENA
★★★

Da li ste koristili ovaj puder? Kakvi su vam utisci?

_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

2 comments:

  1. Thanks for your review... I'll waiting for your visite...

    ReplyDelete
  2. So glad you enjoyed this! I have tried it in the past and it wasn't for me, but I know SO many people who absolutely love the formula!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫