Holly Jolly Christmas TAG | 2022

Ćao, Spell fam! Odlučila sam da napišem nekoliko postova u duhu praznika, ne znam tačno koliko će ih biti, ali potrudiću se da ih bude što više. Prvi od njih je tag pod nazivom Holly Jolly Christmas koji sam prvi put radila 2017. godine. Mislim da će biti dosta zanimljivo ponovo odgovarati na pitanja i uporediti odgovore. Ali opet, da ne bude sve isto neka pitanja sam izbacila, a neka nova ubacila. I da, sve postove vezane za najmagičnije praznike možete čitati ovde. Neka čarolija počne...

Najdraži Božićni film?
Nisam gledala neke nove Božićne filmove, tako da mi je najdraži film i dalje How the Grinch Stole Christmas (2000).

Jesi li ikada doživela beli Božić?
Kao mala sigurno jesam! Ovih poslednjih godina nije se desilo da za Božić pada sneg, pa nije bio beli, ali se nadam da će možda za ovaj. To bi bilo baš lepo, zamislite samo taj osećaj i čaroliju. 

Da li ikada otvaraš poklone na Badnje veče? 
Evo, biću iskrena.. poklone otvaram na isti dan kada ih dobijem ili eventualno sledeći.
 Nema šanse da mi poklon stoji upakovan tipa 15 dana ispod jelke, a da ne znam šta je. 
To je prevelika neizvesnost. Kada vidim šta se nalazi unutra onda lepo spakujem i vratim nazad zbog estetike, haha.

Tvoja omiljena Božićna pesma?
Prošle godine to je bila Sad Holiday od Niki DeMar pa će biti i ove sigurno dok ne otkrijem neku novu. 

Znaš li imena deda Mrazovih irvasa?
Još uvek znam samo za Rudolfa, ups. 

Da li je tvoja jelka pravo drvo ili lažno? 
Lažno. Kupili smo je prošle godine, tako da joj je ovo drugo kićenje. 

Da li si na listi dobrih ili loših?
Uvek na listi loših, ako se ja pitam. Samo što deda Mraz tvrdi svake godine da sam bila dobra. lol

Kada tvoja porodica ukrašava jelku i ko je ukrašava?
Uvek mi je plan da je ukrasim 1. decembra, ali zbog raznih faktora uvek nekako bude neki drugi dan. Ove godine sam je okitila 3. decembra, a kako možete videti u prvoj epizodi vlogmasa. Što se tiče drugog pitanja, ukrašavam je sama jer su deca još uvek mala i zainteresovanost ih drži kratko vreme.

Šta je na vrhu tvoje jelke?
Zlatna zvezda. Za sledeću godinu planiram mašnu, videćemo da li će se ostvariti.

Odbrojavaš li do Božića?
Da! Na onoj tabli gde se kače slova napisala sam koliko je dana ostalo do Božića i menjam svakog jutra dok pravim kafu. To mi je postao ritual i ushićenje definitivno raste kako se brojevi smanjuju. Kada prođe Božić koji je 25. decembra, onda ću da odbrojavam do Božića koji je 7. januara.

Da li viriš u poklone ili voliš da se iznenadiš?
Pa, ako virim onda znači da ne znam šta je u pitanju pa se svakako iznenadim kada otkrijem.

Kako si saznala istinu o Deda Mrazu?
Rekla mi je sestra da ne postoji i tada sam mnogo plakala. Verovatno mi je bilo teško i nisam htela da poverujem u to.

Da li si profi uvijač poklona ili uvijaš neuspešno?
Volela bih da kažem da sam pro, ali moje umeće neka bude negde na zlatnoj sredini. Skromno.

Da li praviš Novogodišnje rezolucije? Da li ih se pridržavaš?
Pravim ih, i trudim se da ih se pridržavam. Imam one glavne, a imam i one manje koje pravim tokom godine za svaki mesec. 

Koje je jedno mesto iz tvojih snova koje želiš da posetiš u vreme praznika?
Nije mi sad baš iz snova, ali volela bih da posetim Zimsku bajku u Beogradu. Čini mi se da je to glavna atrakcija kod nas trenutno, pa mi se nalazi na listi pod brojem jedan.
_______

1 comment:

  1. Pitanja su mnogo zanimljiva i uživala sam čitajući odgovore. Kao što si napisala, interesantno je uporediti odgovore od prije i sada. Svi se mijenjamo, pa je prirodno da se stvari u našem životu, mišljenja i ono što radimo mijenjaju. Post je divan i baš je u prazničnom duhu. 🥰

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫