Favorite Posts of 2022 | TOP 5


Ćao, Spell fam! Pošto se približava kraj godine odlučila sam da podelim sa vama postove koji su vam se najviše svideli tj. one koji imaju najviše pregleda sudeći po statistici. Takođe, želim da se zahvalim svima koji prate moj blog i čitaju postove čak i kada ne pišem duže vreme. Ukoliko niste prijavljeni, to možete uraditi sa desne strane putem GFC gedžeta, skroz je besplatno! Volela bih i da mi napišete šta biste želeli da vidite na blogu, ako imate neke predloge, tu sam da ih realizujem. 


Krenuću od petog mesta, tako je neizvesnost veća (zamislimo da jeste). U pitanju je autfit koji sam nosila za prošli Božić. Mogu reći da sam se iznenadila što je dospeo u top 5 najčitanijih (možda je tako jer sam započela holiday outfits sekciju), ali mi je takođe i drago jer mi se fotke i autfit mnogo dopadaju. Božićni autfit od ove godine možete videti ovde, slikan je na istom mestu!


Na četvrtom mestu imamo još jedan autfit, u pitanju je Pink Club za koji mogu reći da mi je jedan od velikih favorita. Obožavam kombinacije nežne princess roze boje i crne, pogotovo edgy komada kao što su kožni šorts, torba i čizme preko kolena koje nosim u ovom autfitu. To je taj bratz vajb koji najbolje prikazuje moj stil tj. 50% princess i 50% edgy. *chefs kiss*


Na bronzanom trećem mestu se nalazi najlepši dvorac koji sam posetila i gde mi je trebalo više od 3h da dođem do njega, ali bilo je vredno! Prosto očarava svojim izgledom, morate priznati. On je glavna atrakcija za mladenačke fotke, kao što možete videti na fotografiji. Vremenom će sve više propadati, pa ako ste u prilici obavezno ga posetite. Više o njemu pročitajte ovde.


Na drugom mestu se nalazi post o proizvodima koje sam potrošila u martu. Verujem da su za čitanost ovog posta zaslužni proizvodi jer je zainteresovanost za njih velika. Pogotovo za garnier micelarnu i wet n wild photofocus puder. Recite mi da li biste voleli da nastavim da pišem ove postove u narednoj godini jer sam planirala da stanem sa ovim serijalom?



Stigli smo do kraja! Na zlatnom tronu nalazi se još jedan post o potrošenim proizvodima, oni koje sam potrošila u januaru. Ovo me je pomalo iznenadilo, ali razumem jer sam tad započela serijal, a i svi volimo da čujemo mišljenja o potrošenim proizvodima, zar ne? Sad razmišljam ipak da nastavim da pišem ove postove, ali moraću duplo da se potrudim oko trošenja jer mi to sporo ide.

Dosta toga nema ovde o čemu sam pisala i objavila na instagramu pa bi možda redosled najčitanijih postova bio drugačiji, ali eto, to je što je. Potrudiću se da u narednoj godini pišem više, ali moram reći da planiram da mi glavni fokus bude na jutjubu, zato me obavezno zapratite, znači mi mnogo - klik ovde. Zapratite me i na insta za još više kontenta - @thefashionspell. Hvala! 
_______

2 comments:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫