The Christmas Bucket List | 2022

Ćao, Spell fam i srećan Badnji dan svima koji slave! Ponovo je došlo vreme za pravljenje christmas bucket liste i to me mnogo raduje. Moja ovogodišnja lista sigurno ima iste stavke kao i one od prethodnih godina, ali nađe se tu nešto novo, takođe. Uz pomoć svoje mašte i malo inspiracije sa pinteresta sastavila sam listu od 15 stvari. Zanimljivo je to što je do Božića (7. januara) ostalo upravo 15 dana! Svaki dan treba da ispunim po jednu stavku i voila - ispunila sam sve.

- The Christmas Bucket List -
ukrasi jelku;
uživaj u toploj čokoladi;
odgledaj neke nove Božićne filmove;
ispeci medenjake;
napiši pismo deda Mrazu;
počasti sebe nekim poklonom, upakuj ga i stavi ispod jelke;
organizuj porodično fotkanje;
kupi šolju u duhu praznika;
napravi Božićne čestitke;
slikaj se na famoznoj crvenoj fotelji;
nalakiraj nokte u Božićnom izdanju;
napravi Božićni fotošuting;
kupi Božićni džemper;
provedi dan u pidžami;
poseti zimsku bajku u Beogradu;

Šta se nalazi na vašoj Božićnoj bucket listi?

_______

1 comment:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫