Blue Vibe | OUTFIT


Ćao, Spell fam! Danas je dan kada se podiže svest o raku tako što se nosi plava boja. Detaljnije o tome imate u ovom postu pa neću pisati ponovo. Ovog puta sam se odlučila za plavi džemper sa šljokicama koji imam već nekoliko godina, za novu torbu koju sam kupila sebi za Božić i plavu beretku koja je najnovija u mojoj kolekciji. Moja afera sa šljokicama vam je jasna ako ste pročitali Glitter & Pearls post, a sada moram da kažem još nešto, a to je da sam nešto u raspoloženju za midi/maxi suknje pa stay online sa još takvih postova i kombinacija. Da li vi volite takve suknje? Možda teksas koje sada trenduju?

_______

Hi, Spell fam! Today is the day to raise cancer awareness by wearing the color blue. You have more details about that in this post, so I won't write again. This time I decided on a blue sweater with glitter that I have had for a few years, a new bag that I bought myself for Christmas and a blue beret that is the latest in my collection. My affair with glitter is clear to you if you've read the Glitter & Pearls post, and now I have something else to say, and that's that I'm kind of in the mood for midi/maxi skirts, so stay online for more such posts and combinations. Do you like those skirts? Maybe denim that's trending right now?



Beret: Sinsay | Blazer: Vintage | Sweater: Local Boutique | Belt: Sinsay | Skirt: Zara | Bag: Sinsay | Boots: Opposite
_______

No comments:

Post a Comment

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫