March Mood Board | 2023


Ćao, Spell fam! Novi mesec je tu, a to je mesec buđenja iz zimskog sna, mesec ponovnog rađanja (jedva čekam proleće) i, ono najbitnije, mesec žena. To je mart. Ako je februar bio mesec u kojem ugađamo sebi, mart je isto to, samo još jači level. Mi žene smo neverovatne i zato treba da slavimo to, kao i sve naše pobede bile one velike ili male. Ovo je naš pink mesec zato cheers.

Chapter 3 of 12. The month of women.


Pričajmo sada o tome šta očekujem i želim od marta. Krenuću od ciljeva kojih imam tri i planiram da radim na njima svaki dan. Prvi je meditacija ujutru (izbacivanje negativne energije i prizivanje želja), drugi je šetnja svaki dan (to me posebno raduje sada kada dolaze topliji dani) i treći cilj, više želja, je gledanje filma svaki dan. Videćemo koliko će to biti moguće. Ovog meseca me čekaju velike stvari: nova beba za koju još uvek ne znamo pol (nadam se da je devojčica) i rođendan bloga za koji sam smislila fenomenalan fotošuting. Tu je i pizza ukrašena cvetićima (trenutni pregnancy craving mada nisu daleko ni palačinke).

Kako vi planirate da provedete mart?
_______

No comments:

Post a Comment

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫